[Czuwaj] prawo harcerskie - raz jeszcze

Wto, 13 Mar 2007, 12:37:43 CET

PR> 2. Cóż jak ZHP pogrzebie w PH i pogrzebie Prawo, to będzie to dla mojego
PR> środowiska czytelny znak, że wreszcie te wszystkie pijusy, mendy i palacze
PR> przekształcili ZHP w ich ZHP i nie będzie już trzeba ukrywać balang
PR> wieczornych przed uczestnikami,tumiwisiostwa programowego i syfu w
PR> niepościelonych łóżkach w pomalowanych flamastrami namiotach.

Prośbę mam taką, uszczegółowiającą, bo trochę to mało precyzyjne.
Jestem za zmianą PH na Zjeździe Programowym, jestem delegatem na ten
Zjazd. Żeby być pewnym - czy to o mnie mówisz "pijus, menda i
palacz"?.

Za odpowiedź z góry dziękuję.

Ryszard Rutkowski

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu