[Czuwaj] prawo harcerskie - raz jeszcze

Paweł Rozdżestwieński konikhdj w hot.pl
Wto, 13 Mar 2007, 15:14:44 CET

"Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał(a):

> Prośbę mam taką, uszczegółowiającą, bo trochę to mało precyzyjne.
> Jestem za zmianą PH na Zjeździe Programowym, jestem delegatem na ten
> Zjazd. Żeby być pewnym - czy to o mnie mówisz "pijus, menda i
> palacz"?.

Nie, mówię o mendach, pijusach i palaczach, którzy próbują przekonstruować
ZHP na swój obraz i podobieństwo, bo nie odpowiada im ZHP jako organizacja
wychowawcza, która kształci ku pewnym ideom, bez których ZHP to kolejna
organizacja zapewniająca czas wolny.   I niestety, nawet w tym dziale
uproszczonym, mało konkurencyjna.

pozdrawiam

jazlowiak