[Czuwaj] Re: Prawo harcerskie

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Wto, 13 Mar 2007, 19:25:52 CET

Janusz Sikorski napisał(a):
> Harcerz chce wiedzieć więcej niż wie, umieć więcej niż umie...
>
> Idea która przebija się wogóle z całego prawa nie powinna być
> składnikiem tego prawa.
>
> vide:
>
> masło chce być maślane i stara się być bardziej maślane...
> no super punkt...

Chyba idea ta jest tak głeboko zawarta w Prawie, żę az nie mozna njej
tam dostrzec.
Ani jeden punkt nie ociera się nawet kwestie rozwoju intelektualnego.

Za to co do socjalizmu, to jest tam jeden punkt głeboko socjallistyczny
w treści ( i to w PRLowskim rozumieniu socjalizmu)
brzmi on: Harcerz jest karny i posłuszny wszystkim swoim przełożonym.

Marcin Wojtczak