[Czuwaj] Re: prawo

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 14 Mar 2007, 07:24:48 CET

Janusz Sikorski napisał(a):

> Ojjj, naprawdę masz problemy ze zrozumieniem Prawa Harcerskiego.
> Polecam lekturę: Jak skauci pracują. Tam Andrzej Małkowski w prosty
> sposób wyjaśnił czym różni sie karność polaka czy anglika od karności
> prusackiej i rosyjskiej. Jeśli to wiesz... wszystko staje sie jasne.

I na tym włąsnie polega problem z Prawem Harcerskim
Wszystko w nim jest jasne i proste, tylko nalezy najpierw przetłumaczyć
to z języka harcerskiego na polski.
I jak to juz się zrobi, to tekst jasny, czytelny, zrozumiały i wiecznie
aktualny.

Tylko ja się pytam czemu nalezy to robić na zbiórce za każdym razem, gdy
się wprowadza PH młodym harcerzom, a nie można zrobić raz i wpisac do
stautu, ksiażeczek harcerskich i wszystkich innych dokumentów?

Marcin Wojtczak