=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: [Czuwaj] o podzia=B3ach w ZHP (religia/zjazd ) ?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Nie, 25 Mar 2007, 17:48:37 CEST

Użytkownik Aleksandra Kozubska <kozubska w harcerstwo.net> napisał:
>Przekonałam się, dzięki przygotowaniom do zjazdu programowego, do tego, że
>przywrócenie "roty bez Boga" to cofanie się w rozwoju. Bo zwalnia to osoby
>niewierzące z rozwoju w tej sferze, a uważam, że jest ona bardzo ważna.
>Dobrze by było w związku z tym, znaleźć dla takich osób zapis mówiący o
>rozwoju duchowym by nie omijać tej sfery rozwoju. Uważam, że dla takich osób
>jest miejsce w tej organizacji. Ale jeśli zdecydujemy że to nie jest miejsce
>dla takich osób to będzie pora sie pożegnać z organizacją. Moim zdaniem
> [...]

Zjazd miałby się zająć tyloma sprawami, a zdania są tak podzielone, że
chyba wszyscy boją się niewiadomej jaką jest pozjazdowa rzeczywistość.
Ale też uważam, że jest potrzeba promowania rozwoju duchowego w ZHP,
zamiast dzisiejszego nabierania wody w usta.
I nie chodzi bynajmniej o to, aby niewierzących wyprosić za drzwi...
pwd. Andrzej Rolewicz
Związek Drużyn ZHP
Człuchów