Re: Re: Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia) -do Aleksandry, ale ch= yba = nie tylko...

Aleksandra Kozubska kozubska w harcerstwo.net
Nie, 25 Mar 2007, 17:53:45 CEST

> Mimo że piszesz o swoich duchowych ścieżkach, uważam, że nie
> odpowiedziałaś na moje pytanie...
To nie wiem, jak jeszcze lepiej mogłabym odpowiedzieć. Mam napisać, że
zastępowanie pójścia do kościoła pizzą jest nie do przyjęcia? Tak, jest nie
do przyjęcia. No chyba że będzie się tam toczyła ożywiona dyskusja o
wartościach :o)

> I jeszcze jedno - bądźmy osobami "poszukującymi", zarówno wierzący, jak
> i niewierzący ! Kto nie poszukuje, to poniekąd wyraża przekonanie, że
> zjadł wszelkie rozumy i niczego juz nauczyć się nie musi...
Chyba inaczej zastosowaliśmy to słowo. Pisałam "poszukujący" w sensie prób
znalezienia dla siebie miejsca w jakiejś religii, a nie w sensie świadomego
analizowania różnych treści. Nie wiem, czy jasno rozróżniłam... takie
poszukiwanie, o jakim Ty piszesz, jak najbardziej jest potrzebne do rozwoju
:o)

phm. Aleksandra Kozubska
8 WKA "Ósemka Żoliborska"