[Czuwaj] o podzialach w ZHP (tradycja i nowoczesnosc)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 25 Mar 2007, 19:59:03 CEST

25-03-07, Andrzej Rolewicz <harc38 w op.pl> napisał(a):

> Jeżeli wasza harcerskość jest jękliwa, wiecznie szukająca zagrożeń,
> smętna,
> siermiężna, zafascynowana wojną (musztrą ???), jarmarczna itp
> to współczuję.
> Jednak aby mieć radość życia, nie bać się wyzwań i godzić wyzwania
> współczesności z leśną przygodą - nie potrzebuję żadnych zmian
> w Statucie.
> Dlatego jeszcze raz proszę o odpowiedź:
> Co uważasz, że należy zmienić i na co ?

Andrzej, czy ja gdzieś pisałem o zmianach w statucie? Chyba nie.
Napisałem tylko, że odnalazłem się gdzieś pomiędzy tymi dwoma nurtami, które
w harcerstwie zauważyłem. Bo walka ta między nimi była dla mnie zawsze
zauważalna.

Nikogo nigdzie nie ustawiłem, nikogo nie zaszufladkowałem. Być może to
wymysł mojej wyobraźni, zupełnie jak wyobraźni Nasha? :)

g00rek

P.S. A zmian w statucie potrzebuję wcale nie do tego. Choć do tego też. Bo
chociażby zmiany struktury wymagają zmian w statucie. A ta na pewno mogłaby
być lepsza.