[Czuwaj] o podzialach w ZHP (tradycja i nowoczesnosc)

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pon, 26 Mar 2007, 07:21:30 CEST

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:

>Napisałem tylko, że odnalazłem się gdzieś pomiędzy tymi dwoma nurtami, które
>w harcerstwie zauważyłem. Bo walka ta między nimi była dla mnie zawsze
>zauważalna.
>
>Nikogo nigdzie nie ustawiłem, nikogo nie zaszufladkowałem. Być może to
>wymysł mojej wyobraźni, zupełnie jak wyobraźni Nasha? :)
>
>g00rek
>
>P.S. A zmian w statucie potrzebuję wcale nie do tego. Choć do tego też. Bo
>chociażby zmiany struktury wymagają zmian w statucie. A ta na pewno mogłaby
>być lepsza.

Zrozum, Michał - ja się nie czepiam, tylko próbuję się dowiedzieć o co ci chodzi.
Co chcesz budować ? Co chcesz zmieniać ? Jakie są twoje propozycje ?
Najlepiej w punktach :)
Andrzej.