Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 27 Mar 2007, 21:34:20 CEST

27-03-07, PU WIPRESS <wipress w interia.pl> napisał(a):

> Jeśli ta organizacja (ZHP) określi się,
> iż nie jest otwarta na niewieżących - to coż,
> ja podziękuję, być może podziękuje także za
> wspólpracę całkiem pokaźna rzesza instruktorów.
> Wszak nie będzie dla nas miejsca wśród skautów
> i harcerzy - wierzących.

Zaraz, ja rozumiem dyskusję o tym czy ma być słowo Bóg, czy jakaś wersja
bardziej alternatywna.
Ale ZHP okresliło się już, że jest organizacją dla ludzi wierzących w
istnienie siły wyższej czymkolwiek by ona nie była.

Nastąpiło to w roku 1996, choć może niektórzy po prostu tego nie zrozumieli.
Ja na prawdę nie oceniam, tylko stwierdzam fakty!

To było 11 lat temu! Powiedzcie mi, jak rozumiecie ten zapis w takim razie,
czy ja się mylę??

Chyba komentarz ne pozostawia wątpliwości - to może być jeden Bóg, wielu
bogów, czy nawet tylko jakaś siła bezosobowa jak w buddyzmie, ale COŚ musi
być!

My nie decydujemy o tym TERAZ! To było 11 lat temu!