Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Lipinska Katarzyna lipinskakatarzyna w o2.pl
Śro, 28 Mar 2007, 17:35:16 CEST

>Chyba komentarz ne pozostawia wątpliwości - to może być jeden Bóg, wielu
>bogów, czy nawet tylko jakaś siła bezosobowa jak w buddyzmie, ale COŚ musi
>być!

Jeśli musi być tylko COŚ, to ja nie widzę problemu. Bo każdy w coś wierzy.
Nawet ateista np.w miłość, prawdę, dobro itp. Tylko dla takiego człowieka
nie jest odpowiednia obecna wersja przyrzeczenia. Tak samo zresztą, jak dla
buddysty.

Pozdrawiam
Kasia