[Czuwaj] pogadajmy o ZHR

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 29 Mar 2007, 15:46:47 CEST

Na co użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> odpisał:
>Ja tego nie nazywam problemem. To po prostu trochę inna linia, inna wizja.
>Nie wiem jak jest teraz, po zjeździe, ale ostatnio ZHR bardzo poszedł w
>stronę katolicko-narodową.
>
>Nie ma możliwości, żeby w WOSM istniała organizacja, która np interesuje się
>tym, czy ich instruktorzy mieszkają w konkubinacie, czy nie, itp.
>
>Przypominam, że nie oceniam i nie krytykuję, ale wydaje mi się po prostu, że
>organizacja ta poszła trochę inną linią - można nazywac to "bardziej w
>prawo", albo że jest "bardziej romantyczna" ;) nie wiem jak to nazwać.

Rozumiem. Konkubinat - poważna sprawa ;) Czy to jedyna przeszkoda
jesli chodzi o aspirowanie ZHR do bycia organizacją skautową ???

>Ale to chyba po prostu widać. Dlatego też wszelkie ruchu połączeniowe są dla
>mnie zupełnie bez sensu, bo widze miejsce dla obu organizacji na naszym
>"rynku".

A w przypadku "czarnego scenariusza" na naszym rynku zmieści się
jeszcze jedna harcerska organizacja (czwarta?piąta?) czyli nasza :)

>Chciałbym tylko, żeby osoby tak hołubiące ZHR a będące nadal u nas WRESZCIE
>TAM PRZESZŁY! :)

Gdybym chciał przechodzić, to juz bym tam dawno był. Mówię o sytuacji,
ktora może wyniknąć, gdy:
a) zjazd wysmaży jakiegoś knota nie do przyjęcia
b) albo zgodnie z moją wcześniejszą sugestią :

Andrzej.