[Czuwaj] pogadajmy o ZHR

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 29 Mar 2007, 19:03:24 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Chciałbym tylko, żeby osoby tak hołubiące ZHR a będące nadal u nas WRESZCIE
> TAM PRZESZŁY! :)
> (Chociaż jak powiedział mi mój kolega, to by zabiło siłę napędową tych
> instruktorów, nie mieliby co kontestować :D )

Niesamowite...
Pamietam, gdy kiedys napisalem, ze chcialbym, by osoby, ktorym nie
podobaja sie zasady panujace w ZHP moze pomyslaly nad stworzeniem swojej
organizacji... Jaka sie wrzawa wtedy podniosła...

A teraz?
To osoby, ktore chca utrzymac dotychczasowe zasady panujace w ZHP
niektorzy proponuja przechodzenie do innych organizacji...
I to w jakiej pieknej formie: "osoby będące u nas"...

Fiu, fiu, fiuuuu...

A myslalem, ze to wypowiadanie prywatnych opinii spoza zakresu wlasnyh
kompetencji, poslugujac sie oficjalna funkcja, bylo dzialaniem bardzo
nie w porzadku... Ale przy tym tekscie wszystko inne blednie...

Zastanawiam sie tez, kto na tej liscie tak hołubi ZHR... co?

Olek