[Czuwaj] pogadajmy o ZHR

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pią, 30 Mar 2007, 12:59:28 CEST

Aleksander Senk napisał(a):

> Niesamowite...
> Pamietam, gdy kiedys napisalem, ze chcialbym, by osoby, ktorym nie
> podobaja sie zasady panujace w ZHP moze pomyslaly nad stworzeniem
> swojej organizacji... Jaka sie wrzawa wtedy podniosła...
>
> A teraz?
> To osoby, ktore chca utrzymac dotychczasowe zasady panujace w ZHP
> niektorzy proponuja przechodzenie do innych organizacji...
> I to w jakiej pieknej formie: "osoby będące u nas"...
>
> Fiu, fiu, fiuuuu...
>
> A myslalem, ze to wypowiadanie prywatnych opinii spoza zakresu wlasnyh
> [...]
Olek
Czytasz coś co nie zostało napisane. Nie rzecz w tym, żeby do ZHR
wybrali się zwolennicy abstynencji. Rzecz w tym, żeby do ZHR wybrali się
admiratorzy ZHR. I tyle. Mnie osobiście też irytuje gdy
wysłuchuję/czytam jak to w ZHR jest super a u nas jest źle. Bo
oczywiście można mieć takie zdanie. Ale gdy mnie jest gdzieś źle i mam
możliwość zmiany tego miejsca na inne - bo gdzieś mi się bardziej podoba
to tam idę. I tylko do tego zachęcam. Sądzę, że g00rek też.

Kowlak