[Czuwaj] pogadajmy o ZHR

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 30 Mar 2007, 14:38:00 CEST

Użytkownik Piotr Kowalski <szare.szeregi w wp.pl> napisał:
>Olek
>Czytasz coś co nie zostało napisane. Rzecz w tym, żeby do ZHR wybrali się
>admiratorzy ZHR. I tyle. Mnie osobiście też irytuje gdy
>wysłuchuję/czytam jak to w ZHR jest super a u nas jest źle. Bo
>oczywiście można mieć takie zdanie. Ale gdy mnie jest gdzieś źle i mam
>możliwość zmiany tego miejsca na inne - bo gdzieś mi się bardziej podoba
>to tam idę. I tylko do tego zachęcam. Sądzę, że g00rek też.
>
>Kowlak

Kowlak
Czytasz coś, co nie zostało napisane.
:)
O jakich admiratorach ZHR piszesz ? Przejrzałem marcowe posty na liście
i jakoś ich nie znalazłem.
Moim zdaniem zarówno Ty, jak i Olek powinniście wypocząć w weekend :)

A w poście zatytułowanym "Pogadajmy o ZHR" nie chodzi o namawianie
do zmiany organizacji, - próbowałem dowiedzieć się dlaczego:
>Rany, czy na prawdę nie widać, że ZHR nie zostanie przyjęte do WOSM, a już
>na pewno do WAGGGS? :)
>Ja myślałem, że to oczywiste.
(cytat z g00rka)

Dowiedziałem się (jak na razie) że ZHR nie może zostać uznane za organizację
skautową, bo interesuje się, czy instruktorzy nie żyją w konkubinacie.

Harcerzy z ZHR widuję sporadycznie np. podczas budowy pionierki obozowej
i trudno mi ocenić ich "linię"
Jeśli coś wiesz, to napisz.
I bez nerw.
:)