ODP: [Czuwaj] Dzisiejszy "Dziennik"

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 14 Maj 2007, 16:01:53 CEST

Byłem jak wiesz na tej samej komisji. Przypomnij kto i kiedy lansował ową
tezę. Może byłem wtedy siku.

Przewodniczący ZHR skierował ostatnio min. do mnie list w sprawie Krzyża, na
który mu uprzejmie odpowiedziałem. Zgłosiłem też propozycję spotkania władz
uchwałodawczych obu stowarzyszeń do naszego Przewodniczacego. konwent RN
mamy w niedzielę. Albo ktoś w ZHR się wkurzył, że za długo trwa u nas proces
decyzyjny, albo za pomoca mediów chce wywrzeć jakąś presję.
Obie postawy sa niepotrzebne. Sprawa w Zwiazku żyje i będzie omówiona. Nie
ma co jątrzyć. A tym bardziej powoływac na mediatora prezydenta, na którego
owszem głosowałem, ale jakoś niespecjalnie mi zalezy na jego protektoracie.
SW