[Czuwaj] Rajd Taktyk

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 22 Maj 2007, 08:13:50 CEST

22-05-07, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):
> Tak sobie poczytałem Wasze wypowiedzi na temat rajdu Taktyk i zrobiło mi
> się smutno. Zero zrozumienia dla Ich inicjatywy. Zamiast tego pouczenia i
> łajanie że: harcerze się nie bawią, że fala, że nieodpowiedzialność... A
> może takie przypadki powinny wzbudzać pytania o jakośc naszego systemu
> kształcenia ??? Przecież tam są DRUŻYNOWI czyli ludzie którzy powinni być
> po kursach prowadzonych według świetlistych standardów przez profesjonalną
> kadrę kształcącą. Nawet nie mówię o NAMIESTNIKU który z ramienia KH
> powinien sie przyglądać pracy drużyn pod kątem zgodności z metodykami. Tak
> [...]

Janusz, jeśli ktoś coś źle robi, to nie mozna ograniczać sie tylko do
krytykowania wychowawców tych ludzi, ale chyba mozna wypowiedzieć się
o samej inicjatywie, czy programie rajdu. Szczególnie na liście
dyskusyjnej... która do tego służy.

Sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana, bo przecież jestesmy
młodszym bratem wojska (i dzieckiem społeczeństwa :P - fajna rodzinka)

A wojaczka to taka piękna sprawa, że nawet takie bzdury się tłumaczy na plus.

Ja tylko ciagle nie mogę zrozumieć, jak to można łączyć ze słowami
(które ostatnio widziałem wypowiadane przez samego BP "remember about
the peace".

No tak, ale ja głupi jestem bo zapomniałem, że w takim samym stopniu
jak scoutingiem jesteśmy strzelcem, sokołem, eleusis, zarzewiem,
filaretami i filomatami (o czymś zapomniałem?)

:]