[Czuwaj] Kim jesteśmy, było: Rajd Taktyk

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Wto, 22 Maj 2007, 09:14:30 CEST

Dziś rano Michał Górecki napisał

> A wojaczka to taka piękna sprawa, że nawet takie bzdury się tłumaczy na
> plus.
(...)
> No tak, ale ja głupi jestem bo zapomniałem, że w takim samym stopniu
> jak scoutingiem jesteśmy strzelcem, sokołem, eleusis, zarzewiem,
> filaretami i filomatami (o czymś zapomniałem?)

To ja się będę czepiał. Zapomniałeś.

Jeżeli już używasz takich figur stylistycznych jak w ostatnim akapicie (w
końcu niczego innego chyba nie mogłem się spodziewać po Tobie, taki masz
styl), to bądź konsekwentny i uświadom mnie, w którym miejscu filareci i
filomaci uważali, że wojaczka, to taka piękna sprawa. Może czegoś nie wiem.

Jeżeli ów ostatni akapit Twojego listu mam rozumieć jako niechęć do bycia
w jakimś tam stopniu nosicielem tradycji strzelca, sokoła, eleusis itd, to
oczekuję po Tobie, jako po osobie konsekwentnej, byś dążył do zdjęcia z
harcerskiej lilijki inicjałów ONC jako Wstecznego Filarecko-Filomackiego
Prehistorycznego Muzealnego Zaściankowo-Polskiego Hasła Nie Rozumianego
Przez Europejską Młodzież Z XXI Wieku.

Nie to, żebym był zwolennikiem najwyższego ministra oświaty i partii jego,
ale chcę być europejczykiem będąc Polakiem, a nie zamiast bycia Polakiem.
To samo dotyczy bycia skautem i źródeł harcerstwa _polskiego_

Z przymrużeniem oka, bo przecież nie zarzucam Ci, że masz takie poglądy
(ale tak to można odczytać...)

Darek Brrrr.....

BTW. Co do meritum, słów Baden Powella, i pewnej, że tak powiem, rezerwy
co do Rezervy, pełna zgoda, mociumpanie.

D.
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail