RE: [Czuwaj] 150 gramów i 3 dni.

Seascout seascout w go2.pl
Nie, 27 Maj 2007, 22:01:11 CEST

::
::W piątek Pani z Sanepidu poinformowała mnie o nowym rozporządzeniu
::ministra zdrowia w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności
::przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego.
::

Mi się to podoba. Może dzięki temu wreszcie odejdziemy w ZHP od "żywienia
zbiorowego typu zamkniętego" na rzecz "żywienia we własnym zakresie" czyli
przygotowanego samodzielnie w zastępach przez harcerzy?

Wtedy nie będą potrzebne ani 3 lodówki, ani próbki żywności, ani 12 desek do
krojenia i instrukcja w sprawie mycia rąk...

Seascout