RE: [Czuwaj] 150 gramów i 3 dni.

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Nie, 27 Maj 2007, 23:02:40 CEST

A mi się nie podoba to, ze o takich rzeczach dowiadujemy sie przypadkiem od
pan z Sanepidu. Czy my (ZHP) nie mamy zadnych sluzb, które powinny czuwac
nad takimi zmianami?

Prowadze serwis HALiZ, ale nie jestem w stanie sledzic wszystkich przepisow
prawa panstwowego, czy przypadkiem ktorys się nie zmienil. Bazuje na dobrych
ludziach, którzy czasem szepna cos na temat zmian w przepisach... A
powinienem bazowac na pracownikach GK, którzy gdy widza zmiane - sygnalizuja
to wlasciwym osobom.

Tomasz Grodzki