Re: [Czuwaj] 150 gramów i 3 dni.

Pon, 28 Maj 2007, 14:47:56 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, May 28, 2007 1:56 PM
Subject: Re: [Czuwaj] 150 gramów i 3 dni.

> Czesiu u mnie trwa szybko, dla czterech osób, dla dwóch i dla jednej.
> Ja jednak mam trochę większa wprawę w gotowaniu niż grupa 12 latków
> pod przewodnictwem 14 latka :)
>
> Powtarzam po raz kolejny - tak jestem zwolennikiem niezbyt wielkich
> obozów. Tak - jestem zwolennikiem obozów w lesie.
> Nie spotkałem sie natomiast z żadnym sensownym rozwiązaniem dotyczącym
> gotowania na obozie stałym, które NIE byłoby żywieniem zbiorowym.
>
> Sikor - wiem dobrze, że przez gotowanie tez wychowujemy. Gorzej jak te
> 20 dni razy 3 godziny można poświęcić na co innego.

> [...]

3 godziny ?
A poważniej ?

Bo mnie wychodzi 1 godzina więcej.
I oczywiste plusy.
A minusy ?
Ta 1 godzina ?
Na co BARDZIEJ wychowawczego chcesz przeznaczyć tą godzinę ?

W 100 osobowym obozie leśnym też można przeprowadzić
żywienie "zastępowe".
Pod warunkiem że obóz jest faktyczną kontynuacją działalnosci
"przedwakacyjnej".
Bo chyba o takim obozie chcesz dyskutować ?

Czesław