[Czuwaj] namioty dla druzyny

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 29 Maj 2007, 11:52:53 CEST

::
::29-05-07, "hm. Rafał Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl> napisał(a):
::> Witajcie, tak lekko OT ;)
::>
::> Przymierzam sie do kupna namiotow dla Druzyny. Takie w typie iglo z
::> supermarketu. Wiem, ze do niczego itp. ale sa tanie (jako jedyna chyba
::> ich zaleta)
::
::Ja wiem, że czasami cena jest nie tyle kryterium swobodnego wyboru ile
::granicą po prostu. Mimo to nie polecam takiego rozwiązania.
::
::Nawet jeśli przyświeca ci idea "na jeden sezon". Na więcej nie licz.
::Gorzej jeśli będzie to mniej. (...)

W zeszłym roku na szczycie Błatniej, ekipę która miała sprzęt z supermarketu
(wygrali na jakimś rajdzie) musieliśmy rozśrodkować po innych namiotach.

Nawet nie ulewa. Dość mocny wiatr (ale nie wichura) rozprawił się z namiotem
w 20 minut. Porwało się wszystko co mogło się porwać.

Najlepiej sprawdzają się duże trójki. W razie czego można kogoś przybrać,
jak jest awaria. I sprzęt - podobnie jak g00 - dzielimy na trzy. Tylko
inaczej: tropik (1), sypialka (2) , kije i śledzie (3).

Seascout