[Czuwaj] QUECHUA

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Wto, 29 Maj 2007, 13:34:45 CEST

Dnia 29-05-2007, wto o godzinie 11:44 +0200, Michał Górecki napisał(a):

> (A propos - polecam wszystkim harcerzom tanie buty trekkingowe QUECHUA
> zamiast glanów i opinaczy. Zaczynają się chyba od 60 pln (!!) a sa
> całkiem niezłe. I o klase zdrowsze i wygodniejsze od opinaczy)

Tych tanich nie testowałem ale porwałem się na trochę droższe(300zl) -
made in Rumunia, z GORE-TEXem i sztywną podeszwą co mają być na
kiludniowe wędrówki w każdą porę roku i w trudnym terenie.

Niestety nie jest tak pięknie jak to opisują i buty nadają się tylko do
krótkich wędrówek i to zdecydowanie gdy jest zimniej niż 20st, bo
pozniej zaczyna się prawdziwa udręka kończąca się odpażeniami mimo
specjalnie dobranych i polecanych przez QUECHUE skarpet.

Z wyżej wymienionego powodu nie mogę odnieść się co do wytrzymałości bo
nie mam porównania.

Zdecydowanie lepsze buty(w podobnej cenie) można dostać od Hi-Teca.

Pozdrawiam
orcus