[Czuwaj] Re[4]: Opiekun próby

Śro, 30 Maj 2007, 10:30:36 CEST

RB> tak jak napisalem wczesniej ja tez popieram ten pomysl
RB> jak najbardziej, ale dla KSI w ZHP wazny jest fakt
RB> ze zadna KSI nie narusza prawa biorac za opiekuna
RB> instruktora ze Stowarzyszenia Harcerskiego czy ZHR

RB> pozdrawiam
RB> Rafal

Opiekunowie prób instruktorsckich, a także KSI, na pewno wiedzieliby,
że to niemożliwe, aby opiekunem próby w ZHP był instruktor spoza ZHP,
ale niestety, nie ma jeszcze poradnika dla opiekunów prób
instruktorskich.
Ale komisja RN ds. programu i pracy z kadrą już ten brak dostrzegła.
A i inne: http://rn.zhp.pl/content/view/90/49/

Ryszard