ODP: Re[2]: [Czuwaj] Re[4]: Opiekun próby

Rafal Bednarczyk komendant w jamboree2007.zhp.pl
Śro, 30 Maj 2007, 11:01:12 CEST

WItam,

Ryszard Rutkowski napisal:

> Opiekunowie prób instruktorsckich, a także KSI, na pewno
> wiedzieliby, że to niemożliwe, aby opiekunem próby w ZHP był
> instruktor spoza ZHP,
to na pewno to niestety zaden argument bo jak wczesniej napisalem
jako przewodniczacy KSI z 8-letnim stazem ja napewno wiem,
ze instruktor spoza ZHP moze byc opiekunem proby
instruktorskiej w ZHP

> ale niestety, nie ma jeszcze poradnika
> dla opiekunów prób instruktorskich.
pytanie kto go napisze i jaki model harcerstwa bedzie w nim
upowszechnial. Bo poki co model harcerstwa wynikajacy
z systemu prob instruktorskich jest nam bliski - po ostatniej
reformie systemu stopni musielismy zmienic tylko numeracje
wymagan na kartach:-)

pozdrawiam
Rafal
hm Rafal Bednarczyk