Re: [Czuwaj] Opiekun próby

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 30 Maj 2007, 10:41:18 CEST

30-05-07, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):

> Sprobujmy sie odwolac do zdrowego rozsadku.

Ja rozumiem, gdyby takie zdania formułowały jakieś oderwane od
rzeczywistości romantyczne niewiasty, ale nie osoby tak mocno stojące
na ziemi jak Rafał Bednarczyk i Piotr Kołodziejczyk.

Panowie. Zdrowy rozsądek to można stosować, jak się pakuje plecak.
Mam czasami wrażenie że niektóre idee przesłaniają wam rzeczywistść
tak bardzo, że nie potraficie dostrzec podstawowych ram jakie nas
obowiązują, mam wrażenie, że dla was ORGANIZACJA to zło konieczne,
liczy sie przeciez tylko RUCH.

To dosyć ułomne, co wykazał już Adrian - co raczyliście zignorować.
Które organizacje harcerskie mogą, a które nie mogą wystawiać swoich
harcmistrzów do prób? Kto o tym decyduje? Rzeczywistość jest trochę
bardziej brutalna od pieknych sformułowań. Czekam na kryteria.

Czy może to robić wrocławski Związek Harcerstwa Wiejskiego?
A Federacja Skautingu Europejskiego? a Skauci - adwentyści?

Cieszę się, że w związku są osoby tak chłodno myślące jak mój ulubiony
sędzia - Rynio Rutkowski. Dzięki temu do pewnych spraw podchodzimy
bardzo rozumnie. A nie na chłopski rozum, czy kobieca intuicję.

Nie chcę znikać w program ZHR, bo to osobna organizacja. I choć
chciałbym utrzymywac braterstwo (obustronne) z ZHR, STOHAREM, FSE i
każda inną organizacją, to nie widzę czemu mamy mieszać nasze programy
i strukturę, które z dnia na dzień staja sie zupełnie inne.

I całe szczęście! Bo ludzie lubią wybór.