[Czuwaj] druhno, druhu, czuwaj

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 29 Lis 2007, 08:34:36 CET

g00rek64 napisał, a ja przeczytałem:

> Darek. Zauważ, że ani przez chwilę nie napisałem jakie jest Jedynie
> Słuszne Rozwiązanie,
(...)
> Mnie osobiście wydaje się to po prostu sztywne, gdybym do takiego
> S00hego miał nagle mówić "druhu Rafale", czy "czuwaj". Pewnie powiem
> tak na apelu, przy meldowaniu, czy w innej tego typy sytuacji. Ale ot
> tak po prostu - raczej nie ma mowy. Zabrzmi sztucznie.

OK. Zgadzam się.

Do tego miejsca był to ciekawy i wyważony głos w dyskusji. Po czym
nastąpiło także ciekawe, ale już mniej wyważone podsumowanie:
> Uff, nie wiem czy mam wogóle pisac cokolwiek, bo i tak co tknę się
> jakiejkolwiek rzeczy to zaraz wypada grupa Adwokatów Tradycji
(...)
na które odpowiem cokolwiek w Twoim stylu:
Nie wiem, czy zabierać głos w dyskusji z Tobą, bo boję się, że znów
wyjdzie z Ciebie Mistrz nad Mistrze w Nalepianiu Etykiet Kontrdyskutantom
:-)

(z całym szacunkiem dla Mistrza Zbyszka M44, z którym kojarzyć tej
sytuacji nie należy...)

MSPANC

pozdrawiam ciepło w ten zimowy poranek

D.