[Czuwaj] "przysięga harcerska"

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 10 Paź 2007, 19:56:51 CEST

Dnia 10-10-2007 o 18:18:33 mój kolega Michał zwany steppenwolf44 napisał:

> W czym problem? Powinniśmy się cieszyć że pan Mikołaj nie wypiera się
> swoich dawnych związków z harcerstwem i podkreśla że to co robi jest
> zasługą także harcerstwa.
(...)
> A co do określenia "przysięga harcerska" to co z tego że w artykule
> znalazło się takie sformuowanie?
(...)

Myślę, Michale, że nie ma jakiegokolwiek problemu. Przeczytałem z
zainteresowaniem, a może nawet ze wzruszeniem. I ucieszył mnie wydźwięk
tego materiału. Myślę, że taki też był odbiór tego artykułu przez Roberta,
i dlatego podesłał link na listę.

BTW. Może naczelny Czuwaja pokusi się o przedruk albo co...

Czuwaj!

hm. Darek Brzuska
drużynowy
254 Warszawska Drużyna Harcerska "Matecznik"
hufiec ZHP W-wa Żoliborz