[Czuwaj] 1% podatku

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 29 Paź 2007, 15:54:00 CET

29-10-07, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Tak, ale ten system zaklada, ze musimy wiedziec o kazdej wplacie. Czyli
> odpada wieszanie plakatow - rozdawanie ulotek na ulicy, reklama w mediach.
> Zostaja TYLKO rodzice i dobrzy znajomi. Reszta wplaci na konto choragwi i
> ta
> to przechwyci.
>
> Nie chce być zlym prorokiem, ale w ZHP w tym roku będzie kompletna klapa
> 1%...
> Chyba, ze ktos madry cos wymysli?
> Może nowa GK wpadnie na jakis dobry pomysl? Będzie okazja, aby się
> wykazac,
> ze NOWA GK mysli o tych na dole...

> [...]
wtedy wszystkim będzie zależało na promowaniu 1%.

Drużynom - wśród znajomych - i wezmą oświadczenie, ogólnie i będą mieli
większe szanse na pieniądze z chorągwianego odpowiednika Funduszu im.
Grażyńskiego.
Hufcom - analogicznie, wśród znajomych wezmą oświadczenie a im więcej
pieniędzy w sumie tym łatwiejsze aplikowanie dla drużyn
chorągwiom bo będą miały co dzielić i bo coś na pewno dla nich zostanie.
GK - bo dostanie 5% na promocję w kolejnym roku i dlatego, że będzie dużo
kasy w drużynach.
Pisałem o tym dawno temu (27 lutego) na www.kowlak.blox.pl a konkretnie
tutaj http://kowlak.blox.pl/2007/02/1-w-2008-roku.html
Od tamtej pory nikt nic w ZHP z 1% nie zrobił.

--
Kowlak