[Czuwaj] Krzyz harcerski laczacy a nie dzielacy organizacje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 1 Kwi 2008, 08:26:18 CEST

31-03-08, Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał(a):

> Marabut:
> Wywołany poniżej odpowiadam:
> Mam nadzieję, że propozycja udzielenia licencji przez ZHP ZHR-owi na
> używanie Krzyża Harcerskiego jest tylko nieporozumieniem. Bez żadnych
> epitetów.

A ja powiem tylko jedno. Wyobrażam sobie sytuację współdzielenia prawa do
krzyża. Ale na innych warunkach. Jakich?

- Istnieje jakaś federacja ZHP i ZHR, współpraca.
- ZHP przeprosił ZHR
- ZHR uznaje w pełni i oficjalnie ZHP za organizację harcerską,
niekomunistyczną, itp
- Nie ma żadnej mowy o straszeniu sądem i innych sprawa - TO NIEBYWAŁE!

I tak dalej. Teraz to mi po prostu trochę nie tak wygląda. Sorry.

Co więcej, wywołana jest zadyma z krzyżem, a ja mam wrażenie że to stał się
najważniejszy temat, w imię jakichś planów kilku osób z władzy
wykonawczej.... Ekhem. Gdzie te zmiany? Gdzie ta reforma ZHP? :]