[Czuwaj] Re: Arsenał

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 3 Kwi 2008, 12:12:15 CEST

Prawda jest taka że do spółki z Michałem  "zjechaliści" równo rajd, jego
cel, sposób organizacji w właściwie wszystko. Tymczasem każdy ma wolny
wybór czy chce w tym uczestniczyć czy nie. Jesli komuś dobrze się pracuje
w tym klimacie to.. jego wola. Ja obserwują konkretne środowisko z mojego
hufca uczestniczące od kilku lat w Arsenale. Nie zauważam by wychowywało
ludzi skrzywionych, prących ku wojnie czy jakiś militarystów. Dzieciaki
lubia to i ładnie pracują nad zadaniami przed rajdowymi. Jesli taki
element programu jest dla nich atrakcyjny... to ja popieram i tyle.
"Leśni" na arsenał nie jeżdżą z różnych powodów, i to nasz wybór ale to
nie znaczy że należy takie imprezy negować. Arsenał jest, działa, dobrze
oddziaływuje na różne aspekty wychowania więc CHWAŁA ORGANIZATOROM I
WIELKIE GRATULACJE.  (oczywiście jak dla mnie minus za catering który bywa
bardzo niezdrowy )

sikor