Re: [Fwd: Re: [Czuwaj] arsenał]

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 3 Kwi 2008, 23:00:56 CEST

Jeszcze jedno - Piotr, ja myślę że to bardzo skomplikowana retoryka. I chyba
tego nie kupuję. Jest milion atrakcyjniejszych dla młodych ludzi ,
nowocześniejszych i chyba jednak efektywniejszych metod. Metoda "twój
dziadek się nie lenił, więc ty też się nie leń" Trąci mi jednak edukacją XIX
wieczną co najmniej :]