[Fwd: Re: [Czuwaj] arsena³]

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Czw, 3 Kwi 2008, 23:52:20 CEST

Micha³ Górecki pisze:

> Jeszcze jedno - Piotr, ja my¶lê ¿e to bardzo skomplikowana retoryka. [ciach] Metoda "twój
> dziadek siê nie leni³, wiêc ty te¿ siê nie leñ" Tr±ci mi jednak edukacj± XIX
> wieczn± co najmniej :]

AAAAAAGGGHHHH!!!!
:-) ) <<

Choæ wywo³any z imienia nie bêdê dr±¿y³ w±tku. S± ciekawsze tematy :-)
EOT. Do tego jeszcze temat mi siê obrzydliwie wyedytowa³ :-)

Bardziej chodzi³o o to, ¿e nie mo¿na II W¦ traktowaæ jednowymiarowo,
wy³±cznie jako rzezi na globaln± skalê, bo poprzez przesadne
uproszczenie dochodzimy do fa³szywych, moim zdaniem, wniosków.

 Piter.

pwd. Piotr Bentkowski HO
Szczep 23 WDH "Pomarañczarnia"
Harcerska Fundacja Pomarañczarni
www.pomaranczarnia.org

Psycho-test: czy jestes prawdziwym internauta?
http://link.interia.pl/f1d6f