Re: prawica/lewica, było: Re: [Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 14:34:14 CEST

04-04-08, Kamila Wajszczuk <kamila w pomaranczarnia.org> napisał(a):

>  Mam na myśli takie wartości jak służba, miłość bliźniego, rodzina, wartość
> jednostki i jej dobro cenione wyżej niż mityczny interes jakiejś
> zbiorowości... Więc odpowiedź brzmi - w każdym momencie.

>  Chyba robi się offtopic.

No własnie nie do końca. Dla mnie to jedno ze źródeł naszych różnic z
wieloma organizacjami.

Hasła naszych zlotów opierają się często na hasłach jednak dość
prawicowych - patriotyzm, ojczyzna, naród, niepodległość itp. Hasła
choćby wywieszane na Jamboree to dla mnie taka właśnie centrolewica
(świadomie nie mówię o lewicy która trochę odchodzi od wartości które
opisujesz). czyli tolerancja, równość, walka z głodem, ekologia, itp.