=?iso-8859-2?Q?Re:_[Czuwaj]_Re:_prawica/lewica, _by=B3o:_Re:_[Czuwa_j]_arsena=B3_?= -Mokotów dziękuje

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 4 Kwi 2008, 16:46:49 CEST

Kamila Wajszczuk <kamila w pomaranczarnia.org> napisał(a):

> A ja nadal uważam, że skauting nie da się przyporządkować żadnemu z
> nurtów politycznych, chadecji też nie (po choć odwołuje się do Boga, to
> w swych założeniach nie wyróżnia żadnej religii).

Ja napisałem tylko o polskim harcerstwie.
(i jeżeli chadecja ma być potraktowana jako nurt polityczny i utożsamiona z
jakimis programami konkretnych parti nazywających sie chadeckimi, to sie z
tego wycofam)

pozdrawiam
olek