[Czuwaj] Re: prawica/lewica, było: Re: [Czuwa j] arsenał -Mokotów dziękuje

Pią, 4 Kwi 2008, 18:03:52 CEST

Michał Górecki, piątek, 4 kwietnia 2008:

> Czy te założenia sa sprzeczne z naszymi? (ZHP)

Ale jak już pisałem nie idzie tu o założenia czy wartości, ale o sposoby ich
ochrony czy wdrażania. I lewica dla mnie zawsze chce je wdrażać
instytucjonalnym przymusem (patrz UE) i to dla mnie definiuje lewicę i jest
zupełnie nieharcerskie.

Ty zawsze próbujesz pożenić liberalizm z lewicą i jako przykład podajesz
demokratów.pl. No, ale jest jakaś realna emanacja takich idei, bo tych
siedemnastu dziadków to nie ma co liczyć.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)