Re: [Czuwaj] Re: prawica/lewica, było: Re: [Czuwa j] arsenał -Mokotów dziękuje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 18:08:33 CEST

04-04-08, Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

>  Ty zawsze próbujesz pożenić liberalizm z lewicą i jako przykład podajesz
>  demokratów.pl. No, ale jest jakaś realna emanacja takich idei, bo tych
>  siedemnastu dziadków to nie ma co liczyć.

Jeden z tych dziadków nawet jest na liście :P

Parasol, to że w Polsce taka idea nie ma popularności jeszcze nic nie
znaczy. Jest za to silnie socjalna prawica - i co? :]

Wykres do którego link podałem dobrze to obrazuje.