[Czuwaj] Re: prawica/lewica, było: Re: [Czuwa j] arsenał -Mokotów dziękuje

Pią, 4 Kwi 2008, 18:13:04 CEST

Michał Górecki, piątek, 4 kwietnia 2008:

> Parasol, to że w Polsce taka idea nie ma popularności jeszcze nic nie
> znaczy. Jest za to silnie socjalna prawica - i co? :]

Pokaż mi jakąś gdziekolwiek. Partię lewicową, która nie pragnie realizować
swoich postulatów w oparciu o instytucjonalną przemoc nad obywatelem,
wyrażającą się poprzez podatki, koncesje, zakazy itp.

Dla mnie słownikowe definicje są nieistotne. Ja patrzę na praktykę.  I widzę,
że lewica sama się tak definiuje i taka generalna idea jest nie do pogodzenia
z tym co mi się wydaje harcerskie (poszukam może cytatów z BP).

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)