[Czuwaj] Re: prawica/lewica, było: Re: [Czuwa j] arsenał -Mokotów dziękuje

Pią, 4 Kwi 2008, 18:24:22 CEST

Michał Górecki, piątek, 4 kwietnia 2008:

> Ale ty mówisz o państwie, a ja mówię o osi wartości - takiej samej z
> której korzysta sie przy określaniu położenia partii politycznych.

No, tak, ale to już mówiłem. Wartościom typu: tolerancja to nikt zdrowy już
nie zaprzeczy,  kluczem jest ich realizacja czy dochodzenie do nich. I tu bym
poszukiwał jakichś podobieństw do naszego sposobu działania.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)