[Czuwaj] Zobowiazania choragwi wobec hufcow

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 00:00:56 CEST

No to ja jeszcze raz powtorze.
Chcodzilo o rozwiazania systemowe.
Takie jak coroczny obowiazkowy wykaz rozliczen miedzy hufcami a choragwiami.
Miedzy hufcami a druzynami itp.

Ja do mojego komendanta mogę isc w kazdej chwili i zapytac kiedy zwroci
kase, ale w tej chwili mamy mnostwo mlodych komendantow, którzy po prostu
tego nie zrobia, albo nawet nie maja swiadomosci, ze jakies pieniadze im się
naleza.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222