[Czuwaj] ustawa o harcerstwie - co to takiego?

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 09:56:18 CEST

Tomasz Kazubski pisze:
> miałem nadzieję, że ktoś mi pomoże, ja naprawdę chciałbym uzyskać jakieś informacje na ten temat, a nie czatować na co bądź i zaraz krytykować
> w takim razie wyrażę ponownie apel:
>
> Harcerscy Historycy, Fascynacji Początków Harcerstwa,

Tomku, a nie mógłbyś apelować w nieco innej - niż ta - formie?
Uważam, że Twoje pytanie jest ważne, ale nie znajduję przyjemności w
reagowaniu na tego typu zwroty grzecznościowe.

> czy ktoś cokolwiek wie na temat przedwojennej ustawy o harcerstwie:
> - jakie były jej założenia,
> - gdyby był tekst projektu - byłoby super,
> - może informacja, że nie stworzono projektu, a jedynie był taki pomysł,
> - może ktoś wie, kto może wiedzieć coś na ten temat,
> - czy naprawdę o tak ważnym wydarzeniu nic nie wiadomo?

Wiem cokolwiek na ten temat, jednak obecnie nie jestem w stanie
angażować się aktywnie w dyskusje na liście, szczególnie jeśli temat
wymaga większej ilości pracy i czasu jakie trzeba by mu poświęcić.

Jeśli zainteresowanie jest autentyczne i w dodatku nieprzemijalne mogę
podjąć przygotować się materiał na ten temat w przyszłości.

Kamil Wais

Chcesz wiedzieć o ZHP...
            ...czego nie wiedzą inni?
Internetowy Kurs Historii Harcerstwa