Odp: RE: [Czuwaj] ZHP be be be be

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 12:36:01 CEST

Dnia 7-04-2008 o godz. 14:07 TOGRO.pl napisał(a):
(...)
> I jeśli plotki na temat Przewodniczacego się potwierdza, to chyba już
> nigdy
> nie zaglosuje na czynnego polityka we wladzach ZHP. Obojetne jakiej opcji.

Odpowiedź nie bezpośrednio do Tomka,
raczej zainspirowana Tomka wypowiedzią...

Zastanawiałam się nad ROLĄ PRZEWODNICZĄCEGO i nad zaufaniem, jakim go
obdarzamy lub nie.

To przecież ma się nijak do polityki. Przewodniczacy, który
" s§ 69
1.	Przewodniczący ZHP stoi na straży jedności, zasad ideowych i tradycji
ZHP."

I ja go wybrałam i ja chciałabym mu zaufać. Że jego zdanie jest poparte
doświadczeniem, wiedzą, poglądami zgodnymi z jego rolą statutową.
Naprawde zależy mi na takim autorytecie w naszej organizacji. Nie
obrzucajmy wszystkich błotem tylko dlatego, ze nie zgadzamy sie z ich
pogladami.
Być może czasem trzeba powiedzieć: tak jest druhu Przewodniczący. Jeżeli
Ty tak uważasz, to uszanujemy Twoje zdanie.

Szczególnie w kwestii tak delikatnej, gdy argumenty obu stron sporu są
nierównoważne, bo jedne oparte na idei, drugie na paragrafie.

I ani poglądy, ani opcje polityczne tu nie odgrywają roli. To jest
Przewodniczący ZHP, człowiek, który powinien być dla nas autorytetem,
który ma swoje zdanie w tej kwestii.
I obawiam się sytuacji, w której kazdy instruktor tej organizacji może
rzucić w Przewodniczącego zgniłym jajem, gdy ten wygłasza opinie
niezgodne z oczekiwaniami.

mam nadzieję, że czytelne jest powyższe.
pozdrawiam
Ania

Twój 1% może być pełen życia!
Przekaż 1% podatku dochodowego Fundacji Hospicyjnej (KRS 0000201002)
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.hospicja.pl%2Fjeden_procent%2F&sid=302