[Czuwaj] ZHP be be be be

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 12:50:07 CEST

Cytujac jednego z politykow:
"Nikt mnie nie wyprzedzi w szacunku jakim obdarzam Przewodniczacego."

Chodzilo mi o cos innego.
O sytuacje w ktorej (jeśli plotki sa prawdziwe), Przewodniczacy stwierdza,
ze dla niego wazniejsze jest slowo dane prezydentowi niż zdanie organizacji
ktorej przewodzi.
Jeśli to prawda, ze na spotkaniu Rady Naczelnej maja pojawic się inni
politycy z pierwszej polki majacy przekonywac czlonkow RN do takiej, a nie
innej decyzji, to ja nie oddam wiecej glosu (jeśli będzie mi dane glosowac),
na czynnego polityka do wladz ZHP.
Może się bowiem okazac, ze wazniejsza jest opcja polityczna niż zdanie
organizacji.

Podkreslam jednak, ze nie wiem czy tak jest faktycznie, a opieram swoje
gdybanie tylko i wylacznie na plotkach.

Pozdrawiam

Tomek Grodzki