[Czuwaj] ZHP be be be be

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 8 Kwi 2008, 15:35:51 CEST

08-04-08, Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał(a):

>  ps. Ja tez nie stawiam ZHRu za wzór i podpisuje się pod tym, co napisał
>  Maciek. Dorzuciłbym jeszcze parę uwag - np. za to, jak traktuja szczepy
>  należą im się baty! :)
>  Tak więc procenty Ci topnieją i czuję, ze stopnieją bardzo mocno :)

Ee nie stopnieją. Ty byłeś założony w moim modelu - znam twoje
podejście :) Dlatego nie napisałem 100% ;)

Widzisz ja, jako paskudny pozytywista poruszam się w obszarze rzeczy
realnych. I to że część ZHP zaprotestuje było dla mnie całkiem
naturalne.

Nie można po historii pełnej różnych kopów i ciosów z obu stron nagle
zarządzić czegoś takiego. Tzn MOŻNA, owszem, ale należy się liczyć z
taką a nie inną reakcją bądź co bądź demokratycznej organizacji...

Po prostu należało to rozegrać inaczej, zupełnie inaczej. A już
napewno nie podejmując decyzji "za" organizację.

Pozatym Olek, ja mam wrażenie że ten temat, choć jakoś tam ważny,
naprawdę zastąpił tematy o wiele, wiele ważniejsze! O nich cicho...