[Czuwaj] ustawa o harcerstwie - czemu: NIE

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 9 Kwi 2008, 11:29:41 CEST

09-04-08, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):

>  Generalnie sadze, ze wszelkie ustawy majace na celu zroznicowanie prawa ze
>  wzgledu na pewne okreslone podmioty spoleczne sa antyobywatelskie i nie
>  sluza spoleczenstwu.

Muszę przyznać że ustawa o harcerstwie to jeden z tematów na które nie
miałem ugruntowano zdania. Z jednej strony zawsze mnie kusiła, z
drugiej nie rozumiałem zbytnio jak i czy w ogóle to może działać.

List Piotra wiele rozjaśnia. W sumie trudno się z nim , w duchu
postępu i społeczeństwa obywatelskiego, nie zgodzić.

Naprawdę bardzo fajny i rzeczowy głos w dyskusji - dzięki :)