[Czuwaj] ZHP be be be be

Śro, 9 Kwi 2008, 13:21:59 CEST

Dnia 09-04-2008 o 12:55:02 Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl> napisał(a):

> Marabut ma sporo racji. Niestety.
> I piszę te słowa z pełną świadomością ich znaczenia...
> Nie wiem, Drodzy Listowicze, ilu z Was poczytało dokumenty dotyczące
> 'patentowania' Krzyża Harcerskiego.
> Z tego co mi wiadomo, jestem jedynym członkiem RN ZHP, który poprosił GK
> ZHP
> (poprzedniej kadencji) o dokumenty w tej sprawie.
> Otrzymałem je, przeczytałem...
> A teraz (aby nie rozdmuchiwać "tematu zastępczego" :P ) powiem jedynie,
> że
> (co się pewnie g00rkowi nie spodoba :) ) zachowaliśmy się nie po
> [...]

Zasadniczo miałem się nie odzywać w tym wątku, ale jednak czuję sie
zmuszony.
I jak już pisałem uprzednio, a także móiłem na RN - jestem jednym z
iostatnich, którzy chcieliby bronić uprzedniej GKi, ale nie jest prawdą,
to, co pisze Marabut, i niestety to, co pisze Cyryl również (co już mnie
bardziej boli..).

Otóż ja też widziałem dokumenty patentowe w sprawie KH. Widziałem także
wymianę pism z ZHR, kopie maili wysłanych przez naszego rzecznika do ich
reprezentanta, rwlacje ze spotkania w tej sprawie.

I nie jest prawdą, że GKa Teresy Hernik w tej sprawie nic nie robiła.
Miała inny pogląd oiod obecnej GKi - nie chciała oddawać prawa własności,
a chciała udzielać licencji. Nie oceniając nawet samych kierunków
wrozwiązania powiadam raz jeszcze - wbrew twierdzeniom obecnej GKi i
wyrażonym tu naliście - w tej sprawie były próby rozmów z ZHR. Widziałem
te dokumenty, ba, częsciowo posiadam je nawet, więc jestem w stanie to
udowodnić.

Ryszard Rutkowski