[Czuwaj] ZHP be be be be

Katarzyna Krawczyk kasia w euromail.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 13:38:13 CEST

Dnia 09-04-2008 o 12:55:02 Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl> napisał(a):

> Z tego co mi wiadomo, jestem jedynym członkiem RN ZHP, który poprosił
> GK ZHP (poprzedniej kadencji) o dokumenty w tej sprawie. Otrzymałem
> je, przeczytałem...
> hm. Lucjan Brudzyński HR 'Cyryl
> Członek Rady Naczelnej ZHP

Drogi Cyrylu,
masz jednak niezbyt pełne informacje. Komisja RN ds. programu i pracy z
kadrą równiez miała okazję zapoznac się z tymi dokumentami podczas
swojego spotkania - komisja liczyła wtedy 13 osób, obecnych na spotkaniu
było pewnie z dziesięc osób. Co wraz z Toba, Ryszardem oraz pozostałymi
członkami ówczesnej komisji statutowo-regulaminowej, która mogła równiez
wtedy korzystac z tych dokumentów (miała spotkanie tego samego dnia co
moja komisja) daje już prawie  połowę członków Rady Naczelnej.
pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Krawczyk