[Czuwaj] ZHP be be be be

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 07:51:10 CEST

10-04-08, Maciej Syska <msyska w czarna13.pl> napisał(a):

>  Podsumowując: jeśli zgadzasz się ze mną, iż brak jest przeciwskazań dla
> używania przez ZHR znaku KH, to należy ten stan po prostu usankcjonować,
> czyli uzyskać wspólne prawo ochronne na KH - ot tyle tłumaczenia :).

Dla mnie, jak już napisałem taka sytuacja tez jest ok. Ale jak już też
dobitnie napisałem jeszcze na to nie pora. Dla mnie to jest gest który
powinien wieńczyć pewne działania podkreślające braterstwo dwóch
organizacji. Działania z OBU stron. Wtedy może uniknęlibyśmy sytuacji
gdy spora grupa instruktorów z ZHP myśli "nie należy wam się", a
instruktorów z ZHR "oddawajcie, należy nam się!".

Ja wiem że teoretycznie Polska ma długą historię demokracji, ale ta
demokracja jakaś taka zawsze kulawa. Więc chciałbym jednak, żeby o tak
waznych sprawach decydować jednak głosem organizacji.

BTW bo już sie pogubiłem. Czy najważniejsza władza pomiędzy zjazdami
podjęła uchwałę o tym?