RE: [Czuwaj] Re: Zbieranie składek...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 20:24:22 CEST

Gdzie jest napisane, ze za nieplacenie skladek można zawiesic druzyne?
Albo inaczej. Za zebranie niecalej kwoty.

> Chciałbym, podobnie jak g00rek, prosić o jakieś potwierdzenie
> Waszych wniosków, bo przecież nie powiem w hufcu "płacę tylko
> tyle i tyle za drużynę, bo Sikor i SW tak napisali na liście
> mimo, że hufiec ma inne zdanie, to chciałbym umieć to obronić.

W uchwale skladkowej jest mowa o konsekwencjach wobec choragwi i wobec
hufcow.
Nie ma ani slowa o konsekwencjach wobec druzyn, czy harcerzy (zuchow).

Co ciekawe nie ma także ani slowa o konsekwencjach wobec GK, a ostatnio w
wykazie oplacalnosci skladek mieli 0%... :-)

Pozdrawiam
Tomek Grodzki