[Czuwaj] Kfiatki, czyli tak też można: składka członkowska - interpretacja własna

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Pią, 11 Kwi 2008, 22:55:33 CEST

witam,

poniżej zapis dyskusji na pewnym bardzo popularnym portalu do
odnajdowania starych znajomych. Hufiec znany mi z bliska, jak ktoś
zechce, to dowie się jaki. Przez litość usunąłem nazwiska i inne dane.

Autor1:
Spis harcerski 2008
Trwa do 18 kwietnia i prowadzony jest w formie elektronicznej. Jeśli
chcecie się dodać do bazy danych ZHP, a nie będziecie we wtorek na
Zjeździe Nadzwyczajnym, dajcie znać.

Autor2:
A czy to tylko czynni harcerze mogą dodawać się do spisu?

Autor1:
WG mnie mogą wszyscy, którzy chcą płacić składki. Spis jest po to
m.in. żebyśmy wiedzieli ile nas jest i w jakim wieku, ale też na jego
podstawie jest wyliczane, ile mamy odprowadzić składek do wyższych
"instancji".
http://eshd.zhp.pl/index.php to strona, na której można poczytać.

I komentarz od osoby, która mi to podesłała...
"weterani siłą hufca!"

pozdrawiam coraz bardziej zrozpaczony tą organizacją (ale do ZHR się
nie przepiszę),
hajder