[Czuwaj] po Radzie

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Wto, 15 Kwi 2008, 13:33:38 CEST

Ryszard Rutkowski pisze:

> Rafale - pierwsza wersja była jeszcze ciekawsza, uwierz...
>
> I nie spodziewaj się badań :) Np. moja mama nie jest elementem tego
> społeczeństwa, bo ona kojarzy KH jako symbol ZHP, a nie innych
> organizacji....
A mojej babci ZHP się kojarzy z systemem komunistycznym, OHPL, HSPS i
takimi tam i według niej nie powinno mieć prawa do używania KH w wolnej
Polsce...
Dziadek z kolei przekonany był, że ZHP przestało istnieć wraz z upadkiem
komunizmu...
Sąsiad nie ma zielonego pojęcia o ZHR i ZHP, jemu KH się kojarzy z
"mundurkiem" oraz "płonie ognisko w lesie", a no i z Gawędą...

Kto według ciebie jest bardziej "elementem tego społeczeństwa" - twoja
mama, moja babcia, czy też dziadek, a może sąsiad? ;)

Pozdrawiam,
M.